Sovmorgon

Vilken morgon/dag jag haft! Jag är utvilad och på sånt bra humör! :D

Theo vaknar vid 7 och är hungrig, somnar sen om vid 8:30. 9:30 vaknar han igen och Nicklas kliver upp med honom. När klockan nästan är 12 kliver mina älsklingar in i sovrummet och väcker mig. Oj, vilken sovmorgon! Jag hoppar in i duschen och när jag kommer ut sover mitt lilla hjärta. Så nu har jag hunnit fixa mig och äta i lugn och ro. Det här var precis vad jag behövde efter att jag har varit helt slut och nära till tårar kl 20 de senaste kvällarna. Känns som om energin jag har nu kommer räcka i all evighet.
Hoppas kan jag ju göra ;)



Slänger med en charmig bild på mitt blöjmonster ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback