Kyrkis

Dålig jag är på att skriva, men har fullt upp på dagarna. Theo har kommit in i en period då jag inte får försvinna ur hans synvinkel då blir det grin. Så det är lite svårt att hinna med något.

Jag har iallafall lagat lite mat till Theo för att se om han gillar nya smaker. Hittade ett torskrecept på Sempers hemsida, med potatis, morötter, lite lök och vitpeppar. Så jag slängde ihop de och det gillade han. Kul! Ska testa laga något annat också framöver. Tycker det är så roligt att laga mat till Theo. Gäller att hitta tid för det bara :P



Bokade tvättstugan i veckan, för en gångs skull, och då får man göra det bästa av situationen... ;)


Idag har vi hunnit med kyrkis där det bjöds på semlor. Mmm! Jag älskar semlor! Efter det for jag och Theo ut på Birsta en sväng för att lämna tillbaka en dyr trasig lampa. Och nu ska jag passa på att städa medans Theo sover.
Så idag har vi fått lite gjort, skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback