Ringde BVC igår för jag tyckte det var så konstigt att dom inte hört av sig till oss än, trots att det var 2 veckor sen Theo föddes. Jomen dom hade "missat" oss. Journal var fixad och vilken sköterska jag skulle ha, men ingen hade ring?! Nåja, nu är det fixat och vi ska dit på måndag och väga och mäta lillen.

 

Jag ville inte ha ett hembesök. Jag hatar när det kommer någon hem till oss och det är inte så städat som jag vill ha det. Jag skäms så otroligt mycket då och jag kände att om jag fortfarande är hängig (vilket jag antagligen kommer vara) så vet jag att jag inte kommer orka städa så mycket som jag vill. Så då kände jag att det var lika bra att jag åker dit, så jag slipper känna den paniken och ångesten innan.


Ska försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse här framöver också. Om nu någon vill (och vågar) läsa om det som hände mig?! ;)


Kommentarer
julia säger:

Ja gör det :)

2013-09-06 | 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback