Igår vart det några timmar på Birsta med mamma. Gjorde och hann egentligen inte så mycket, för allt tar tid när det är amning och blöjbyte mitt i alltihop :) När vi shoppat klart åkte vi på kalas till min kusin som fyllde 7år! Efter kalaset åkte vi till mamma och fick kvällsfika och kom sen hem vid 22:30.

Efter den dagen var både jag och Theo riktigt trött. Så tack min lilla älskling för att du nu har sovit så mycket! När vi kom hem åt han, sen vaknade han kl 5, 8 och till sist nu kl 13. Sen har vi bara sovit båda två! Han brukar vanligtvis vakna 2-3 gånger på natten och sen vid 8 brukar han vara vaken ett tag. Men inte denna gång! Så nu är jag riktigt utvilad!! :D






Kommentarer
Evve säger:

Men iiiiiii <3 Fina fina lillprins och fina fina fina mamman!! <3

Svar: :D <3
Matilda Lindqvist

2013-09-20 | 15:41:34
Jennifer säger:

Så fina såååå :D

Svar: Taaack!! :D
Matilda Lindqvist

2013-09-20 | 19:22:37
Bloggadress: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback