Usch vilken natt! Jag vaknade hela tiden av att jag hade så ont i en visdomstand. Kunde ibland inte somna om så jag låg och titta på Theo och funderade på om han inte skulle vakna snart så jag kunde amma och då få tänka på något annat. Men han har alltid sovit så bra på natten och börjar nu sova längre perioder, så det var inte förns närmare kl 5 han vaknade. Jag måste fråga BVC idag om det är okej att han sover så länge?! Han är ju ändå bara 1 månad. Jag är orolig för allt, men det är nog alla mammor ;)

Ska även fråga varför han tappar håret på huvudet och inte det som är bak i nacken som många andra bebisar gör. Han börjar skaffa sig en riktig gubbfrilla. Haha<3

Ringde även öronmottagningen på sjukhuset förra veckan och frågade varför vi fortfarande inte fått någon kallelse för Theos knoppar vid öronen. Var tydligen 3månaders väntetid och sen var han fortfarande för liten för att ta bort dom. Konstigt att det är så olika. Har läst om dom som fått tagit bort dom direkt och jag tycker det borde vara bäst att ta bort dom så fort som möjligt.. Fast han har ju inte ont av dom så det är väll ingen panik.

Men BVC och besikta bilen står på vårat schema idag. Börjar bli skönt att ha lite planer så vi tar oss ut på dagarna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback