Idag har jag och Theo varit med Alexandra på stan i det härliga vädret. Riktigt mysig höstdag idag! 

Skjutsade senare Nicklas på nån form av firmafest och sen for jag och Theo hem till mamman och Micke. Blev bjuden på mat och efterrätt. Mycket gott och skönt att slippa tänka på vad man ska äta. Jag har blivit världens lataste när det gäller matlagning..

Sen fick jag vara chaufför när jag skulle hämta hem Nicklas och trots lite hög nivå när dom pratade så sov Theo genom hela den resan. Så glad att han inte är lättväckt :) 

Har varit hemma ett bra tag men jag har inte varvat ner än. Så dopplanering blir det även denna natt.. Lillhjärtat sover fortfarande iallafall. Världens lugnaste, nöjdaste och gladaste kille 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback