När Theo sov vid kl 17 så somnade jag med. Han låg så mysigt på mig så vi sov i 2 timmar. På grund av det känner jag mig nu inte ett dugg trött.. 

Så jag ligger och planerar dop - mitt i natta, haha.
Vart? När? Mat? Fika? Kläder? Gäster? Svårt det där med vilka man ska bjuda. Vart ska man dra gränsen? Det blir väldigt många med bara släkten så jag har beslutat mig för att bjuda de vänner som har uppvaktat och träffat Theo efter födseln. Tror jag... Ok, jag har inte beslutat mig för det än, men jag tror det blir så.. Känner mig dum mot dom jag inte bjuder men samtidigt har dom inte visat något intresse på att få träffa Theo. Jaja, det får bli ett framtida bekymmer. 

Ska man bara bjuda på fika? Eller någon mat också? Vill helst ha i dopet i december, senast januari och då hade det kanske varit mysigt med någon lättare varm mat och sen en liten kaka och kaffe. Eller?! Jag är väll mest sugen på det bara för att jag är så less på kakor, bullar och tårta.. 

Imorgon ska jag iallafall ringa kyrkan och höra om det ens finns någon ledig helg i december, i och med advent och allt det där. Jag ska bara bestämma mig mig för vilken kyrka jag ska ta.

Jobbigt att ha beslutsångest i allt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback