Theo har snart sovit i 4 timmar. Varför sover inte jag? Jo, för jag ligger och väntar på att han ska vakna och vilja äta.. Varför gör jag alltid så? Varför kan jag inte bara slappna av och somna?



Idag var vi iallafall på birsta med Emma och Elias. Theo hade bara för det bestämt sig för att inte sova sin vanliga långa tupplur vid lunch. Han ville bara vara i famnen, så det vart inte så mycket shopping. Jag fick nöja mig med att titta, klämma och känna på allt. Mysigt ändå :)

Var dock helt slut när jag kom hem. 6 veckor sen förlossningen och jag har fortfarande ont :( Får dessutom mer ont efter att jag stått och gått mycket. Den 22 oktober ska jag till sjukhuset på ett av alla återbesök, så får se vad hon säger då. Hon sa att det skulle ta runt 6-7 veckor att läka, men jag tror nog jag har någon vecka kvar tills jag är helt återställd.. Om jag någonsin kommer bli det?

Kommentarer
Julia säger:

Det kommer bli bra <3 Hang in there! :)

Svar: Jag hoppas verkligen det. Känns inte som så just nu bara :'(
Matilda Lindqvist

2013-10-05 | 13:29:23
Bloggadress: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback