Idag vart en ligga-hemma-dag efter att ha flängt runt hela förra veckan. Tycker det är skönt att vara hemma ibland just för att jag får mysa mer med Theo, älskar att ha han i min famn. Såklart!

Men också för att jag hinner läsa av honom innan han blir för uttråkad/hungrig/trött. Så det är inga ledsna miner på hela dagen och hela han blir så lugn. Nu på kvällen kan jag bara lägga han i sin säng och han somnar själv. Nöjd kille :)

Brukar lägga mig med honom i hans säng när han ska sova, så mysigt. Hihi. Har tagit bort ena sidan på spjälsängen, sen ställer jag hans säng tätt mot min sida av sängen. Så jag ligger väl inte helt i hans säng, men nästan ;) 

Trött liten kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback