Idag har vi varit med moster Belinda. Gick och solade mitt bleka fejs och under tiden var Belinda med Theo. Första 20minuterna som någon annan har honom när jag inte är med (Förutom Nicklas) Och det gick bra ;)

Sen när vi kom hem igen somnade Theo och sov lääänge! Då hann jag duscha och baka två kakor och laga mat OCH äta maten varm. Varm mat.. Mmm, lyx! Haha :D

Senare, när han hade vaknat och sen skulle sova för natten så somnade han på mitt bröst! Ååh vad jag mös! Det var så längesedan han gjorde det, han vill ju typ alltid somna själv i sin säng. Så jag låg länge och myste, lukta och pussa på honom  


Storkillen är glad men väldigt trött. 5 min senare sov han i min famn  

Kommentarer
Jennifer säger:

Vilken goding :D Tack för upplysningen. Ska säga till linnea :) hihi

2013-11-17 | 05:34:41
Bloggadress: http://www.jefferssons.blogg.se
Emelie Norin säger:

Men ååååååå jag blir så bebis-sugen han är så himla FIN!!!!!

2013-11-17 | 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback