Igår upplevde jag Theo som väldigt slö och trött. Ville bara vara nära, sova en massa och åt därför inte heller så som han brukar. När vi kom hem efter att vi ätit middag hos mamma så tyckte jag Theo såg så blek ut så jag ringde 1177 för att höra vad jag skulle göra. Eftersom han är så liten så tyckte hon att vi skulle åka in på akuten. Kändes lite "fel", men jag for in ändå. Barnläkaren tyckte också han såg blek ut så dom tog blodprov, men även det såg bra ut. Så vid 02:30 inatt fick vi åka hem och sova. Hellre att jag kollar upp en gång för mycket än för lite, men jag kände mig verkligen bara ivägen.. Men jag gjorde ändå så som dom tyckte på rådgivningen. Jag hade dessutom aldrig kunna sova när jag var så orolig. Det var väll bara en sån dag han hade, en bara-sova-och-vägra-äta-dag.

Idag är lillkillen precis som vanligt! Skönt i mammahjärtat, hihi. Däremot är jag hängig, snorig och har huvudvärk. Så vi har bara varit hemma idag. Pappa kom förbi en sväng och fika, men nu när Nicklas har kommit hem så ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna tidigt :)


Nikki och Theo i lördags :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback