Usch, kan inte sova. Tårarna bara rinner. Jag är så rädd för tanken på att Theo ska sövas ner så att dom ska kunna operera bort hans knoppar. Hade dom inte varit så stora så hade dom bara "strypts" bort och ingen operation hade behövts..
Fick nu även ett namn på det så jag har googlat fast jag VET att man inte ska det eftersom det finns så mycket tok att läsa. Jag kollade iallafall på bilder på alla möjliga olika former på detta och tårarna började forsa ner för mina kinder. Vad mycket hemskt det finns och jag är så glad att Theos knoppar är fina och inte såriga eller har satt sig i hörselgångarna osv.. Min lilla älskling! Önskar jag kunde ta dom ifrån honom så han slapp sövas ner! Men det är lång tid kvar innan det ska göras. Så jag får försöka vänja mig vid tanken.. Eller nått..

På alla dessa tankar så maler det också på att jag har tappat halsbandet jag fick av Nicklas. Det gör så ont i mig! Mitt fina fina halsband som han själv valt ut. Jag har sån ångest. Finns inte en chans att jag kommer få tillbaka det hur mycket jag än hoppas. Jag är så arg på mig själv! Jag har haft det varje dag sen jag fick det. Varför varför varför tog jag av mig det när jag skulle sola? Jag är så dum. Dum!

Kul natt. Jag kommer vara så trött imorgon :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback