Välkommen vecka 39

Igår hade jag en jobbig dag. Kände mig febrig och hängig hela dagen. Var jättevarm och slö, så jag låg hela dagen. Jag antar att det var på grund av vädret för det var riktigt kvavt ute igår, jag bara väntade på regnet som aldrig kom. Mamma kom förbi med en sallad så jag fick i mig något. Förstår inte varför jag har så svårt att stå och laga mat och sen äta?
 
 
Går in i vecka 39 idag ♥
 
Jag har sen ca två veckor tillbaka börjat gått upp på natten för att kissa. Men bara ett toabesök per natt. Hur skönt är inte det?! Nästan hela graviditeten har gått och jag har nu börjat gått upp på toa. Sen sover jag vidare hela natten. Eller jag vaknar några gånger men somnar om lika snabbt igen.
 
Har alltid haft halsbränna, värst är kvällarna. Men nu blir det bara värre och värre. Det riktigt bränner i bröstet och jag funderar ibland på att sova sittandes. Men hur skönt är det? Så det har inte hänt än..
 
Har fortfarande inte bäddat varken spjälsäng eller vagn, ingen panik egentligen eftersom det hinner man ju lätt när bebis är ute. Men detta är nog största anledningen.. Så fort jag glömmer stänga dörren in till bebisens sovrum så är Zipper där :( Har iallafall satt på myggnätet så han inte hoppar in i vagnen..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback