Present

Fick en present av mamma idag till bebis i storlek 50 vilket är mycket bra. För när jag tänker efter har vi nästan inga kläder i storlek 50. Inte 56 heller.. Har väll egentligen inte mycket kläder överhuvudtaget. Det jag har packat ner i BB-väskan är i de storlekarna, sen har vi inge mer. Haha. Jag har typ tänkt att vi ska åka och handla när vi åker hem från bb och vi vet om det är en flicka eller pojke. Frågan är om man orkar och är sugen på det då ;)
 
 
 
Igårkväll låg jag och hade hemskt mycket sammandragningar. Har alltid haft det och förklaringen har varit livlig bebis. Men dessa nya sammansdragningar som har börja kommit är obehagliga för det blir ett tungt tryck och det blir jobbigt att andas. Säkert för att magen fortfarande är så högt upp och trycker på lungorna. Ska bli skönt när bebis fixerar dig och magen sjunker ner. Lyckades iallafall somna och imorse var allting bra igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback