Nytt datum?

Var hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut förutom lite dåliga järnvärden (106). Så nu blir det järntablett varje dag istället för varannan. Annars har jag gått upp 19kg nu också. Jag har alltså gått upp en tredjedel av min ursprungliga vikt. Hahaha, jag dör!
 
Barnmorskan sa att bebis fortfarande låg med huvudet neråt men inte var speciellt nedsjunken. Så hon sa att jag hade långt kvar och vi skulle absolut ses igen om 2 veckor. Alltså förstå vad SURT det kändes att höra. Här hade jag i min vildaste fantasi gått och hoppats på att det kanske fanns en liten liten möjlighet att få se vårt lilla hjärta innan BF. Men där försvann min lilla dröm på en gång. Det är bara att ställa sig in på 26 aug istället då..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback