37+6

Torsdags - lördags for vi upp till Skälsjön och hade det mysigt.

 

Ena dagen åkte jag och mamma ut till en ö för att sola och bada. Jättemysigt tills det kom lite regn så vi beslutade att åka tillbaka. När vi satt i båten började det vräka ner stora vattendroppar som gjorde ont så vi var tvungna att gömma oss under handdukar och filtar. Har aldrig varit ute när det har regnat så mycket. Mamma hittade även hagel i båten! I juli liksom...

En annan dag for vi ut till skogen och plockade hjortron. Det fanns sååå mycket så det tog emot att åka tillbaka till stugan. Men det var nog rätt val i och med att jag tillslut knappt kunde andas och prata samtidigt. Började även svälla riktigt mycket på fingrarna så jag inte kunde böja in dom helt. Det har aldrig hänt tidigare..

 

 


Sen fiskade vi såklart också. Jag och Nicklas åkte ut en kväll och det var så fint. Mys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback