Äntligen kom fredagen som jag så länge väntat på. Nicklas har jobbat alldeles för mycket senaste två månaderna. Men idag var sista dagen på länge för nu ska han vara långledig i nästan en hel månad! Wihoo!!


Idag var vi iallafall först på BVC för att mäta och väga lillen. Nu börjar hans kurva plana ut så förhoppningsvis kan han ha storlek 68 ett tag. Sa ju bara swisch så hade han vuxit ur storlek 62.


Vid den lilla dippen var det en student som mätte. Måste ju ha mätt fel eftersom det vid nästa besök gick rakt upp :]

När jag och Theo ändå var ute så for vi in på birsta och handlade julisar. Åkte hem och tog en liten powernap tills Nicklas kom hem, sen ut på Ikea igen för att äta julbord med min älskade familj! Efter det vart de birsta igen. Nicklas gick iväg själv och kom tillbaka med en stor svartsäck. Där i låg min julklapp. Iiih, jag är så nyfiken! Tur det inte är så långt kvar till jul :D



Jag är så glad och så lycklig! 
Jag blir alldeles varm när jag ser mina älsklingar.
Stor som liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback