I tisdags satte vi upp andra sidan på spjälsängen för Theo börjar sprattla runt mer nu. Jag blir faktiskt ledsen. Han känns såå långt bort nu. Har haft han sovandes precis vid min sida i 16 veckor. Pussat, pillat och myst med honom när han har sovit så sött. Men nu är han, vad det känns som, ett baouta steg bort. Nästan så jag kan fälla en tår eller två. Fjantigt men sant. 


Tur att han har blivit en liten mysis. Nu vill han sitta i knät utan att börja åla sig direkt. Lycka! :D




Annars har vi hållt avstånd från Nicklas idag. Har stängt in oss i sovrummet, men tog en prommis till Ica så vi fick lite frisk luft också.

Jag var förut så nyfiken på stormen så jag var tvungen att gå ut. Samlade ihop några påsar med sopor så jag hade nått att göra. Ville inte bara ställa mig ute som nått fån. Hehe. Fast, vem går ut med sopor i värsta stormen? :p

Hoppas bara inte det blåser så mycket imorgon när jag ska till tandläkaren. Ska dit kl 9. Så jäkla dum tid. Theo sover oftast till 9, eller 10 om han vaknar vid 7 för att äta. Tycker inte om att väcka honom. Sover han ska han få sova.. Så jag hoppas han vaknar tidigt för att äta och sen somnar om så kan han få stanna hemma och fortsätta sova med Nicklas medans jag åker på koll. 

Mamma älskar dig sååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback