Skrev ett inlägg inatt. Vart tog det vägen? 

Nåja, vaknade upp imorse av att vi har magsjuka här hemma. Funderar på om jag och Theo ska fly härifrån eller bara stänga in oss på sovrummet. Mardröm om Theo skulle bli smittad. Eller jag för den delen. 
Var hemskt nog när jag hade migrän förra veckan och bara låg i sängen. Men det var precis som om Theo kände det på sig för han låg lugnt bredvid mig hela dagen. Fast värre med magsjuka, hua. 

Förstod imorse att det var magsjuka när Nicklas sa att han mådde illa och inte skulle åka till jobbet. För vi jobbar alltid, vi är inte hemma för småsaker. Vi är så lika på den biten. Man tar en alvedon, biter ihop och åker till jobbet. Varför känna efter så mycket? Men vid magsjuka är vi hemma, då har man inte så mycket till val. Inte mycket ork för den delen heller.  Hehe.

Huga, nu har jag två bebisar här hemma.. ;)

Tråkigt och dålig tajming iallafall. Idag är sista kyrkisen för i år. Men vi blir såklart hemma. Jag hade höjt ögonbrynet om det hade varit någon där som har magsjuka hemma. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback