Söndag

Igår var det Attmarlyran och jag bestämde mig på morgonen när jag såg att det regnade att jag inte skulle klä ut mig och därför inte heller vara med och spela brännboll. Men efter att jag hade sett första matchen så tänkte jag att här kan jag inte stå hela dagen och titta på. Jag måste vara med!! Sagt och gjort så spelade jag alla andra matcher. Det var roligt, men jag bidrog tyvärr inte med så mycket.

 

Idag blir det en riktigt latdag. Tog sovmorgon till 10, men ska nog krypa ner i sängen igen och slå igång lite serier. Just nu önskar jag att Nicklas kunde komma hem från jobbet med festaste fruktfatet till mig. Ååh, så gott. Har bara omogna nektariner och en ananas hemma. :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback