Brännboll

Vaknade imorse när Nicklas klev upp. Hade tänkt sova längre för jag skulle vara på vc 8:30. Trots att jag var dötrött var det omöjligt att somna om för jag var så rädd för att försova mig. Så när jag kom hem från vc gick jag och la mig direkt och vaknade sen halv två!! Tack och lov för regn och svalt väder. Var längesedan jag sov så skönt!
 
Ikväll blir det en liten kräftis hos Sandra, Johnny och Nikki. Som jag har längtat!
Och imorgon är det Attmarlyran. Har hela tiden varit inställd på att jag också ska vara med och spela. Men nu ser det ut som att det ska bli regn och att springa runt på en blöt gräsmatta känns inte ett dugg säkert. Så jag skippar nog det iår. Tråkigt, jag som älskar brännboll :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback