7 dagar över

Så har det gått en hel helg. Har varit en riktigt myshelg som jag aldrig ville skulle ta slut.

 

I fredags åt jag och Nicklas kinamat och fortsatte myset på bio. Sen for vi vidare till Selångermarknad och gick en liten sväng.

 

Lördags vart det Selånger igen med Johnny och Nikki. Dom åkte karuseller och jag tittade på. Dom vann också massa gosedjur till Nikki och bebis :) Efter det for jag och Nicklas ut och fiska i det fina vädret. I båten var även världens äckligaste och största spindel. Nicklas fångade in den och jag släppte sen ut den i det fria. :) Sen kom regnet, så då for vi hem.

 

Och igår var jag på Me and I party hos Sandra och blev även bjuden på gomiddag. Jag köpte dock inga kläder då bebis fortfarande inte vill komma ut. För jag tycker att det syns på dom kläderna att det verkligen är för tjej eller kille.

 

 

 

Nu är det måndag igen och alla är tillbaka till sina jobb. Jag ligger bara hemma och väntar på att något ska hända. Känner mig riktigt trött och slut i kroppen. Revbenen värker som bara den. Usch. Har mått så bra hela graviditeten men nu, efter BF, känns allt sååå tugnt och jag är less. Rörelsena i magen är inte mysiga längre. Känns att det är trångt därinne för ibland känns det som om huden ska spricka och jag vet inte hur många gånger jag faktiskt har kollat om det har gjort det.

Idag ska jag iallafall upp till vinden några vänder för att få bort lite skit. Det är väll det jag ska sysselsätta mig med idag tänkte jag. Kanske att jag även bakar något. Imorgon kommer våran nya kyl och frys, så nu har jag snart äntligen plats för både matlådor och bakverk :D

 

Imorse kom Zipper och kröp in under täcket med mig. Mysis!

Vet inte vad som har hänt med honom?!


Kommentarer
Julia Persson säger:

Men fy vilken äcklig spindel!:O Jag hoppas verkligen för din skull att er lilla prins/prinsessa kommer snart! Jag förstår att det är jobbigt :(

2013-08-19 | 20:48:14
Bloggadress: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback