40+1

Idag fyller min fina vän Matilda år! Så när Nicklas slutade for vi dit och åt smörgåstårta och fikade bulla. Mums!! Skönt att komma ut ur lägenheten en sväng. För idag möblerade jag om bebisrummet igen, för typ femte gången.. Ja, jag är fruktansvärt rastlös och uttråkad på dagarna. Men samtidigt är jag väldigt trött också, så jag orkar inte åka iväg och hitta på saker varje dag. Så en liten fika idag var perfekt!!

Men nu sitter jag och äter, som vanligt. Känns som om jag inte gör annat än äter om kvällarna/nätterna. Förstår inte varför jag alltid är som hungrigast då?

Iallafall. Funderar på om imorgon är våran dag då bebis ska komma?! Mamma gick över 3 dagar när hon väntade mig. Kanske händer det mig med? Jag hoppas!! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback