Busa

Igår var det en mysdag med syster. Jag och Belinda var på Himlabadets relax. Gick även ner och åkte kana. Var inte en kotte där, så vi kunde åka hur mycket vi ville. Åt mat och njöt ute på terassen. Åkte sen hem till mig och la oss i varsitt soffhörn och vilade.

Senare på kvällen åkte vi till min kusin som fyllde 6år. Fikade gott, gjorde ballong-djur och busade en massa. När vi skulle hem höll båda småkusinerna sig fast i mitt ben och satt på varsin fot och sa att dom ville följa med mig hem. Hehe. Bevis på att jag är rolig att leka med ;)

Idag har jag spacklat, lagat mat, besiktat bilen och ska nu åka och jobba. Är sen ledig lördag och söndag så jag hoppas jag hinner med att slipa och spackla några svängar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback