What to expect

Efter jobbet idag kände jag mig inge pigg, men trode ändå att jag skulle orka med att gå en sväng på ikea och köpa hem lite nytt. Men jag yrade mest bara runt och mådde sämre och sämre. Slutade med att jag gick ut därifrån och köpte en korv för jag trode där ett tag att jag skulle svimma.
 
Mådde och mår fortfarande skitkonstigt och har en jävla huvudvärk. Jag tycker var och varannan är sjuk nu, så jag har väll åkt på skiten jag med. Så jag har faktiskt redan krypit ner i sängen. Och Nicklas är borta så jag ska nu passa på att se en "tjejfilm" :) Såg What to expect when you're expecting härromkvällen. Trodde den skulle vara roligare efter att man sett trailern, men den var ändå bra och på slutet kom det lite tårar, såklart :p
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback