Like it's your last chance

Det är så mycket som händer nuförtiden och jag älskar det. Bland annat söker vi två nya butikssäljare, så jag går igenom en hel del cv:n och utav alla ska jag välja vilka som ska börja jobba med mig och Emma. Så spännande men också nervöst, tänk om det visar sig att det bara är nå tok? Hahah. Näe, men det tror jag inte. Kommer bli super och så kul att ha intervjuer :D

Och nu är det inte långt kvar tills vi åker utomlands. Iiih. Måste köpa mig en egen resväska så jag har en. Tycker inte om att låna. Det jag lånar har alltid en tendens till att gå sönder... Så då är det bättre om det är mitt.

Nu blir det några avsnitt Lost tills att DHW börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback