Sunny days

Vi har påbörjat renoveringen på riktigt i andra sovrummet. Kul kul. Så snart är den onödiga dörren in till köket borta. Förstår inte anledningen till varför man bygger in två dörrar till varje rum?

Annars händer det inte så mycket, jobbar ju för det mesta. Fick idag reda på att jag inte alls kommer vara ledig något fram till semestern. Vilket betyder väldigt många arbetsdagar i rad. Haha. Tur att jag tycker om att jobba! :) Jag är väldigt hemmkär men tycker inte om att vara hemma för länge. Blir så rastlös. Så egentligen är det väll tur att jag inte har semester i sommar. Har alltid annars tagit ut en och en halv vecka som mest och det har räckt.

Snart är jag där!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback