Dagen D

Oj, då var det redan lördag och om 10 timmar sitter vi på flyget. SjUkT! Jag har inte fattat att det var så nära. Förns inatt. Har sovit jättedåligt, men inte pga resan utan för att jag vill hinna städa och greja så mycket här hemma eftersom Julia ska bo hos oss och ta hand om Zipper. Vill inte att hon ska bo i våran "skit". Men så fort Nicklas vaknar ska jag göra ett ryck med städningen och sen packa väskan.

För nej. Jag har inte packat än. Har för det första som sagt inte fattat att det var så nära. Dagarna har gått så fort. För det andra så köpte jag en resväska i torsdags och jobbade igår. Så tiden har inte funnits. Men idag så!

Finns inte en chans att jag missar denna väska på bandet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback