A beating love within my heart

Har helt tappat suget för att träna. "Kunde" inte träna förra veckan pga benet. Har haft väldigt ont, men nu kliar det mest. Konstigt nog för jag har då aldrig hört talas om blåmärken som kliar. Men så nu skulle jag kunna träna men känner inte alls för det. Hoppas suget kommer tillbaka för just nu känns soffan som det bästa stället som finns. Det är inte bra!

Så istället för att träna ska jag göra lite annan nytta. Ska jag gå igenom mitt cv och sen dra iväg det till lite olika ställen.


Kommentarer
Jennifer säger:

Aha :) vad kul! Har du gått där länge?



Har varit stammia sen förra våren så ska bli så tråkigt att lämna just "nagelfixdagen".. Haha :D

2012-03-06 | 20:55:40
Bloggadress: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback