I'm on my own

Idag var det första gången jag jobbade flera timmar själv på JC och det var så roligt! Finns alltid något att göra och det älskar ju jag. Det här känns superbra, är så glad för den här chansen :D

Tandläkaren gick också bra. Jag hade tydligen en infektion så jag fick penicillin. Fick även bedövning och så gjorde han rent. Vart helt skakis efter bedövningen. Skulle läsa ett papper men jag kunde inte läsa när jag höll i det för jag skakade så mycket. Väldigt obehagligt, har aldrig varit med om det förut. Men jag har inte tandläkarskräck heller, så vettefan vad som hände. Men, nu mår jag bra. Förutom att bedövningen har släppt och jag känner smärtan igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback