Im so lucky lucky

Jobbade på Jc idag och det var mycket att göra så jag stannade kvar några timmar så det vart en riktigt lång dag. Superkul!

Efter jobbet åkte jag till Cherrywoken och köpte med mig middag hem. Såå gott! Var superhungrig så jag kunde lätt ha ätit upp allt. Men jag hade beställt extra ris så jag öste på med sånt istället så det räckte till en matlåda imorgon också. Hehe.

Imorgon blir det jobb till 4 och sen ska vi iväg med Nicklas släkt och åka båt och äta middag. Nam nam. Längtar till den middagen och hoppas på att det är supergott.

Nu blir det sängen och se Lost. Nicklas åkte precis på bio så jag ska njuta av lite egentid. Men jag lär nog somna ganska snabbt efter denna intensiva dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback