Testar

Jag hade köpt ögonbryn-och fransfärg så jag färgade brynen förut. Har tidigare bara köpt snabb-färgning, men nu köpte jag "riktig" färg efter att jag sett hur fina Julias ögonbryn blir :D Stod och kleta på mig det och vart lite nervös om jag verkligen gjorde rätt. Nicklas var snabb på att kommentera hur hemskt och mörkt det såg ut. Men jag försökte lugna ner mig själv med att dom inte kommer bli så svarta när jag torkat av det. Och nej, det vart det inte heller! Nu är jag helnöjd. Jag tycker det är så mycket finare med mörka ögonbryn som syns. Till en viss gräns, såklart! Så jag får hoppas att jag är lika nöjd imorgon i dagsljus. Haha :P Men blir bara så less på att jag inte lyckas få färgen att fastna på mina små ögonfransar. Hade gärna haft mer färg på dom också, men det verkar omöjligt.

Sitter nu med Baby foot på fötterna. Inte för att jag har hårda fötter men var lite nyfiken på hur mina fötter skulle bli efter denna behandling, så jag var tvungen att prova. Även Nicklas har ett par sockar på sig, hehe. Desto större skillnad blir det nog på hans fötter om detta funkar som det ska. Spännande iallafall. Jag lär dock vilja kräkas den dagen det börjar lossna skinn. Har lite fotfobi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback