Lång väntan

Nu äntligen har jag varit på vc. Känns så skönt att veta att det inte var något allvarligt. Visade sig att det var ett förkylningsvirus som satt sig i musklerna i huvudet och ögonen. Typ något sånt. Så istället för att vara snorig och ont i halsen som vid en vanlig förkylning så satte det sig i mina muskler i ansiktet.

Att nu veta att det kommer gå över gör att det känns lättare. För att gå runt och oroa sig gör knappast värken bättre. Fick även medicin så jag förhoppningsvis kan somna bättre på nätterna, för det är då det känns som värst. När jag blundar och jag inte vet vad jag ska "titta" på för att det gör så fruktansvärt ont.

Men ändå, kände mig sjukt löjlig när han sa att det var en form av förkylning. Men tydligen kan förkylningsvirus sätta sig överallt. Men nästa gång jag blir sjuk, då föredrar jag att ha ont i halsen tusen gånger om istället för att ha ont i huvudet konstant i flera dagar. Man känner ju sig inte som en människa med huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback