Im so excited

Har haft fullt upp hela dagen. Vi har haft ouppackade kartonger sen flytten som bara stått i vårt andra sovrum. Men idag tog jag tag i det och har packat upp nästan alla. Man har ju alltid massa skit i någon kartong som man inte kan slänga men som man inte heller har någon nytta av. Jag och Nicklas hade varsin och det är ju inte så mycket ändå. Så det åkte upp på vinden. Så skönt att få det gjort.

Nu väntar jag tills klockan ska bli åtta. Då ska jag ner och träna bort allt gott och onyttigt vi åt nere i Stockholm :) Känner mig lite seg och det är just därför jag verkligen ska ta mig ner. Vet att jag mår så mycket bättre när passet är gjort. Farligt att bli bekväm.

Oxfilé planka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback