Lyckorus

Idag har jag varit ner på stan och lunchat med Evelina. Så mysigt :) Jag kanske är konstig, men jag tycker det är lite vardagslyx att göra sånt. Haha :D

När jag kom hem vart jag påmind om att jag behövde baka inför morgondagen eftersom Nicklas fyller år. Så jag bakade tre olika sorter, men slängde ena. Haha. Allt vart så jävla misslyckat, men men. När jag hade svurit nog åt mina kakor så gick jag ner och träna. Det ångrar jag inte en sekund!

Har nu äntligen hittat ett träningspass som är precis så som jag vill ha det. Skivstång!! Så mycket styrka med vikterna så hela kroppen får arbeta. Hade jag orkat hade jag dansat ut därifrån av all lycka som jag hade i kroppen, men jag var helt slut så jag drog bena uppför trappen och hela vägen hem. Men med ett leende på läpparna. Haha. Låter värsta löjligt. Men jag har faktiskt provat väldigt många pass nu och gått därifrån besviken några gånger så det är riktigt skönt att ha hittat min grej.

När jag började träna ville jag börja lite lugnt och känna mig fram. Men nu har jag kommit igång så pass bra att jag nu vill köra så hårt att det känns. Jag är inte så mycket för "mesträningar". Hårt och jobbigt ska det vara! :D

Lägger upp en bild, bara för att :)

Kommentarer
Evelina säger:

Ja, jo, det är ju lite lyxigt att luncha med mig kanske.. Mihihihihih.. :P



Tack för igår sweetheart!! Och tusen tack för paket till Nova, det hade Du absolut inte behövt.. Gulledig!



<3

2012-01-24 | 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback