Tv-tablån

Idag när jag kom hem från jobbet stod älsklingen vid spisen och var i full gång med att laga middag. Vart så jäkla glad :D Så med mat i magen gick jag ner och tränade ett pass. Var inge vidare skönt med träningsvärk, men det är bara att härda!

Snart kommer Nicklas hem och då ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna direkt. Men det lär jag inte göra. Har börjat med en (dum) kvällsrutin - Criminal minds kl.22.55 och sen The big bang theory kl.23.55 (och ibland dubbelavsnitt!!) på 5an. Efter det blir de även ett till avsnitt Criminal minds på 9an, om jag orkar. Haha, nörd! B-)
Men när jag har tränat brukar jag ha lätt för att somna, jämfört med annars. Så jag hoppas på det. Ska upp tidigt imorgon och ha inventering. Snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback