Semester

Är ledig idag. Eller egentligen har jag semester. Har så många semesterdagar kvar som jag helst skulle vilja ta ut innan sista mars. Men det vet jag är omöjlligt. Denna vecka jobbar jag 3 dagar. Inte helt fel, ganska skönt faktist. Vet inte vad jag ska göra om dagarna bara..

Tänkte att detta skulle bli en träningsvecka, men märkte i tisdags att det inte alls funkade då min kropp inte orkade. Kände ganska fort att något inte stämde men när jag tränat hårt i 40 min satte jag mig på sidan för det var inte långt ifrån att jag skulle falla ihop. Vart så arg för jag hade ätit riktigt bra den dagen, verkligen förberett för träning. Så när jag satt på sidan och tjura kom en ledare och pratade med mig och hon trode att det berodde på att jag hade en infektion på g i kroppen och hon sa om och om "Utmana det inte!!" Var precis som om hon kände mig och visste att jag skulle fortsätta träna om hon inte sa det. Haha. Så jag tog mina grejer och gick.



Gick på Life igår och frågade om det kunde vara så att min kropp saknade något eftersom jag mådde som jag mådde. Hon trode också på en infektion så hon sträckte fram en ganska stor flaska. "Här ta den och pröva med det ett tag". Woohoo. I lööve gratis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback