Like a boss

Imorse gick jag först till JC och åt frukost med Matilda. Fick även nästan en hel tårta av henne som jag suttit och mumsat på nu ikväll. Mmmm! Och imorgon fyller den lilla busen år och jag har världens fulaste present till henne. :D:D

Och idag är jag tillbaka på jobbet igen och jag har upp-över-öronen med saker att göra. Shiiiit. Men det är ju kul också!

Fast det börjar kännas nu att jag har jobbat en hel del. Tror även att jag har gått ner i vikt. Har inte vägt mig, men jag måste ta en storlek mindre på jeans.. Fick även höra idag att jag ser smalare ut. Hm. Äter mindre gör jag också. Men det är väll stressen som gör't. Men snart är det slut på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback