Valborg

Står på jobbet och har lyckats hittat signal till Mcdonalds internet. Brukar aldrig få kontakt de få gånger jag har med mig datorn. Var bara tur att jag tog med den idag, för jag skulle fixa lönerna. Men det vart ett längre arbetspass än jag tänkt mig. Och eftersom det är valborg och tydligen fint väder så är alla ute och grillar och kollar på brasor. Lyckostar! Men inte långt kvar på denna dag. Då åker jag hem, kryper ner i sängen och vilar upp mig så jag orkar med mitt andra arbetspass på Jc imorgon. Är förresten så glad för att mina kära nya arbetskollegor på Jc fixade min lunch/middag idag.


Känner vad yrt jag har skrivit, men jag skyller på febern. Och att jag har druckit kaffe. Mår alltid konstigt efter att jag gjort det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback