Dags igen

Vart tog den här helgen vägen? Den har gått alldeles för fort och jag hade gärna varit ledig en dag till.

Men i lördags jobbade jag först hela dagen till 6. Åkte sen hem och fixade mig och for vidare ut på Julia och Anjas fest. Vart ganska lugnt för mig, kände mig rätt så sliten efter arbetsdagen.

Så imorse vaknade pigg och glad, fast lite seg. Vi åkte och tryckte varsit mål på Luddes och sen vidare hem. Har plockat och grejat hela dagen.

När det var gjort gick jag på bården i det andra sovrummet. Vi hade redan prövat ångmaskin men det funkade inte alls. Så nu böter vi ner hela bården så man tillslut kan kleta bort den. Tar tid, men det går. Dessutom håller tapeten bakom riktigt bra. Ska bli så kul att få måla om rummet och få bort den fruktansvärt fula grönfärgen. Synd bara att det är en till dörr som ska slås igen, och bara tanken på att behöva spackla och slipa igen får mig att inte vilja göra det. Men vi SKA. Vi skulle tjäna på det den dagen vi bestämmer oss för att sälja.. Och det är inte helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback