Det är inte sant..

Vårat badrum är ganska litet, duschen är inklämd i hörnet med handfat på ena sidan och tvättmaskin på andra. Så, när jag stod och duscha förut så tappade jag en flaska på golvet. När jag skulle ta upp den lyckades jag skalla handfatet med näsan/kinden. Jag vet inte vad jag tänkte på, för jag vet ju att handfatet är där. Men jag ser såklart inte igenom duchdrapperiet så av bara farten for jag efter flaskan. Pang! Det gjorde jäääävligt ont. Men det är inte de värsta. Det värsta är att min näsa är svullen, röd och blå. J a g d ö r !

Det finns ingen som är så klatig som mig :(

Kommer aldrig glömma den gången när jag jobbade och skulle gå och hämta något på lagret och slår upp dörren i pannan å jag får ett jack och börjar blöda. Och just den gången hade vi inga plåster så jag fick stå med en papperstuss i pannan när jag tog kunderna.


Nåja. Det får se hur förjävligt ut som helst nu, bara det har lagt sig tills imorgon..

Kommentarer
Evelina säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA I love u!!!!!

2011-10-21 | 09:45:00
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback