Underbara torsdag

Vaknade upp och såg att jag fått ett fint sms av min bästa Nicklas. Dagen kunde inte ha börjat bättre!

Idag har jag mycket jag vill hinna. Har bland annat boka tvättstugan, trots att vi har en egen tvättmaskin, bara för att jag vill tvätta alla sänglakan set som legat i månader och väntat på att bli tvättade. Har ju inte samma möjlighet att få dom att torka hemma som i en tvättstuga.

Ska även försöka hitta annan plats åt alla vardagsrumsmöbler, för sen drar slipningen och spacklingen igång på allvar! Vill inte alls julpynta i ett rum där tvn står på kartonger och med en vägg som är ful. Jag håller tummarna för att det blir klart denna helg!

Men först ska jag rota fram något i vår otroligt tomma kyl och äta lite frukost. Det får nog bli ägg. Typ det enda vi har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback