Tidig morgon

Har varit vaken över en timme nu. Vaknade innan 8!(?) Men jag vet att det är så dumt att somna om för då blir jag trött hela dagen på grund av för mycket sömn. Så det var bara att dra upp persiennen och hålla ögonen öppna. Ska ta och äta gofrukost nu och får sen se vad jag sysselsätter mig med. Börjar inte jobba förns kl 14.

Lite less idag att jag inte har lika mycket träningsvärk som sist. Haha. Men imorgon skulle vi köra på ett skivstångspass, så det låter som om det är gjort för att jag ska pressa kroppen till det yttersta. Gör jag visserligen ändå. Blir så arg när jag tex ligger där på golvet och ska köra armhävningar och jag viiiiilll så mycket men kroppen orkar inte. Men snart så, snart har musklerna och konditionen hittat tillbakat :) Hoppas jag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback