En lång dag

Var nog längesedan jag var såhär fruktansävrt trött. Sov endast 4 timmar inatt. Klev upp 6 imorse för kl 7 skulle jag vara på jobbet redo för inventering. Efter jobbet åkte jag och bytte bil och sen hämtade jag upp Alexandra och vi tog en tur på Ikea och jag köpte lite nya möbler. Jag hoppas det kommer bli superfint i vardagsrummet. Efter det mötte vi upp Nicklas och Robban och åt på biteline. Var supergott, men jag är såå less på snabbmat.

Sen hela kvällen har vi grejat i vardagsrummet. Till och från. Robban och Alexandra kom förbi igen senare på kvällen och vi spelade spel. Men än lyckas dom inte slå oss ;) Synd att spel är så dyrt, men det är så kul när man hittar ett bra spel så det är ju värt det i slutändan.

Förstår inte vad jag fortfarande gör vaken. Vet att jag kommer slockna så fort jag lägger ner huvudet. Så jag ska faktiskt göra som kroppen säger åt mig. Natti :)


Kommentarer
Sandra säger:

SV: Hehe, ops! Nu är det redan skickat. Tur jag skrev min adress på baksidan.

2011-11-30 | 09:42:59
Bloggadress: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback