Det går bra nu

Har varit och shoppat och handlat mat med Nicklas idag. Kände mig som en gammal surkärring som gick tillbaka med kvittot när jag såg att jag hade fått betalt 25kr/kg för potatis. Liiite dyrt vart det jämfört med vad det egentligen skulle kosta. Fick nästan en hundring tillbaka så det var ju tur att jag kollade kvittot, för det brukar jag aldrig annars göra.

Även tur att det kommer en till slant till mitt konto här i veckan. Jag ska (försöka) spara allt tills vi flyttar. Gud vad jag längtar! :)

Äntligen händer det saker och allt börja lösa sig!


Kommentarer
sandra säger:

hej!! hörde av camilla att du skulle flytta, vad kul för er :). Vi är precis klar med våran flytt, sjuk skönt.. tänkte höra om du vill ha mina flyttlådor? banankartonger mest å vanliga lådor. Har inte packat upp allt men jag har ganska många på verandan ;P annars slänger jag dom pok

2011-03-28 | 20:27:36
Matilda säger:

Ja, jag tar gärna några lådor! :D Får komma förbi någon dag när det passar oss båda :)

2011-03-29 | 12:39:35
Anonym säger:

härligt :)) hör av dig du, kanske kan du i helgen ?? så jag blir fir dom ;)

2011-03-29 | 19:31:12
Matilda säger:

Jag är faktist ledig i helgen så det blir super det. Jag hör av mig! :)

2011-03-29 | 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback