Bra start på dagen!

Herregud vad glad jag vart nyss när jag gick in på mitt konto. Det är inte alltid man blir glad av det, snarare brukar man bli less för att man inte har lika mycket pengar som man trode. Men det här gjorde min dag, vart så glad att jag började skratta. Vill nästan fälla en tår av lycka. Hehehee okej, lite överdrivet.. (Synd bara att jag vill spara allt, så det blir ändå ingen shopping för mig :()


Annars har jag varit vaken sen 9 imorse. Så jag har hunnit med att packa lite lådor. Fick lådor av mäklaren som jag älskar att packa i. Dom är så stora och det får plats massor med skit i dom, hehe. Hoppas man orkar bära dom sen bara..


Ska fixa lite volym i mitt jävla platta hår nu, äta mat, måla naglarna och sen fara till jobbet. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback