Same same

Aah, precis hemkommen från en solning. Äskar när det står "Nya rör" och att man slipper frysa när man ligger där. Så lite brun vart jag nog denna gång. Me like

Har även varit på arbetsförmedlingen idag och skickat min mina papper till försäkringskassan. Hoppas på en lika fin summa denna gång som förra månaden. Det är ju en sjukt system dom har, men jag ska inte klaga när jag får "massa" pengar trots att jag jobbar. Så en slant om två veckor sitter inte fel :)

Nu blir det en duschning och försöka fixa till håret. Alltid skönast att göra det på kvällen när jag öppnar dagen efter, för jag är ju verkligen inte någon morgonmänniska.


 


Kommentarer
Julia säger:

Jag vill också ha pengar, vad är de för pengar ? :O ;P

2011-01-31 | 20:28:53
Bloggadress: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback