19:59

Det känns att jag inte är helt frisk. Kommer hem från jobbet och är AStrött. Men hade saker att göra på jobbet. Har även stått och läst igenom massa cvn, och fler kommer det bli. Guuud vad svårt det kommer vara att ta fram några för intervju. Men vad roligt det kommer vara att intervjua. Det ser jag fram emot. Ja ja ja! :D


Har nu äntligen kommit på vad jag ska köpa i present till Nicklas också. Brukar ju alltid annars vara ute i sista sekund, så det känns super. Hoppas det blir bra bara!


Kommentarer
sabina säger:

ohh, anställ mig :D haha

2011-01-12 | 23:56:12
belinda säger:

Ska jag också behöva lämna cv? jag vill inte städa 7-4 varje jävla dag. Jag är en positiv och uthållig medarbetare, anställ mig mig mig. Tyck lite synd om mig också för den delen!

2011-01-13 | 02:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback