I really love the things that you do

Förstår inte ens hur jag fick denna kväll att gå på jobbet. Mår som en kratta och trode flera gånger att jag skulle svimma när jag stod upp. Ringde snälla mamma och bad henne skjutsa hem mig när jag slutade, för det kändes inte som om jag skulle klara av att köra. Ser lite halvdåligt, suddigt liksom :(

Antar att min kropp inte vill att jag ska jobba längre. Jag har ju ändå varit sjuk sen jag kom hem från Vemdalen men jag har också jobbat sen dess. Bara varit ledig i onsdags. Så jag får väll skylla mig själv att jag aldrig blir helt frisk.

Men jag är iallafall ledig imorgon! Får se hur länge jag kan ligga still och vila min kropp då.. Kan ju aldrig ligga still när jag är hemma och ser att saker ligger utspridda. Eller att julgrejerna fortfarande hänger framme(!) Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback