Snorigt värre

Faan vad jag är less på att torrhosta. Jag hostar så mycket så jag har fått ont i ryggen och jag är så torr i halsen att det gör ont att prata och jag har blivit hes på köpet. Hostmedicinen jag köte mot rethosta hjälper inte ett dugg så jag är bra sugen på att suga i mig hela flaskan och se om det blir nå bättre av det.

Köpte iallafall älskade otrivin comp förut, så nu har snoret äntligen slutat rinna. På jobbet imorse nös jag så snoret flög ut. Mysigt. Tur att det var precis vid öppningen så det var ingen annan i butiken. Men kan också säga att det är första gången jag varit med om att jag har snorat ner mig själv när jag nyst. Har aldrig hänt förut, så idag vart jag en upplevelse rikare. Väldigt intressant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback